1 december 2008

Fatta att det bara är 23 dagar kvar tills julafton!? Helt underbart :)
Anmälde mig dessutom till lägret i vargen, Vemdalsskalet den 20 - 21 december.. Pappa va så snäll att han ställde upp å skjutsa mig dit fast vi kommer åka den 19:e för det är tydligen lite drygt 35 mils körning! Fast de brukar aldrig vara nå problem att åka långt, tycker nästan de är rätt härligt.. finns det något bättre än att sova i en bil? Svänny ska med också, så jag lär väl nöta ut han på lite tips eller annat matnyttigt på vägen.. haha nä jag ska försöka va snäll! Men de ska bli kul!

Annars började december bra, vaknade igår natt av världens migrän anfall.. Somnade inte förän vid 6 då huvudvärken avtog lite.. Mamma försökte trycka i mig en alvedon men vafan ska man ta dem för då dom iaf int hjälp? Antar att de bara va för att få mig att gå upp eftersom hon ville sova ;p haha! Så de vart en dag som gick bort från skolan, vaknade igen 8 att migrän anfallet tage om.. fyfan!

Nä nu ska jag ringa ett samtal och sedan ska jag lägga mig framför tv:n..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu