20 december 2008

Usch, har nästan nyss komme hem efter att ha jobba hela dan.. Kändes jävligt besvärligt å kliva upp då väckar klockan ringde 06,00 kan jag säga.. Hövva!
Imorrn blire faktiskt snäppet värre eftersom jag börjar 06,45 :O men sen är jag som tur ledig åtminstone 1 dag :) Men schemat ändras hela tiden så jag ska egentligen inte säga något :/ känner mig ganska sliten just nu så jag tror jag ska gå å lägga mig i soffan en stund ;P haha!
Annars så va ja så duktig å fick fast startnummerna på sidokåperna på skotern igår men de va efter många om och men kan jag lova.. Trodde fan ja skulle bli galen och fick göra om det 30000000 gånger... Så det vart veck som satan på ena sidan men då orkade ja int göra om de nå mer så då fick de helt enkelt va! Hövve saken lappen sitt där!

Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu