26 december 2008

Usch va ja känner mig trött, fattar inte riktigt varför jag är vaken nu men?
Skulle ha vare ledig igår men de slutade med att jag fick jobba kväll, rätt drygt ändå att sitta på avdelningen tills 9 ensam.. Finns ju inte riktigt så mycket att göra :/
men de gick de med!
Annars har jag inte gjort så mycket annat än att jobba känns de som förutom i måndas då ja va på banan med swänny, skotern jävlades värre än satan! Man körde runt och helt plötsligt bara dog skotern :S men om man startade den direkt efteråt så gick det en bit och sedan dog den igen.. Vart jävligt förbannad vill jag lova! Vi kollade nödstoppen å flyttade på den å allt va vi nu kunde tänka oss men skotern levde sitt eget liv ändå.. Om inte de räckte så hade jag även oturen att landa lite galet så axeln for ur led :/ så swänny fick hjälpa mig att trycka den tillbaka och sedan fick pappa komma med en värktablett! Snacka om otursdag?
Väl hemma i garage upptäckte jag att kablar var sönder och glappa, så de var väl de som gjorde att skotern dog hela jävla tin.. störande! så nu har man tejpa och fixa så nu hoppas jag de funka igen!

Annars så har julen varit bra, fick en ny digital kamera eftersom min gamla gått sönder! De behövs vill jag lova :)
Sedan fick jag pengar så jag å syrran har köpt ett nitendo wii spel, haha
Spännande å se om de är roligt då dem kommer hem från Umeå :)

Nä nu ska jag ta å sova en stund till...!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu