29 december 2008

ja nu äre inte länge kvar av 2008... härligt med nytt år å nya utmaningar ;p haha!
Idag har jag faktiskt vare LEDIG! helvete va härligt det var, ha bara funnits precis hela dan, sov till klockan var halv 11 tror jag för swänny ringde å väckte mig eftersom han skulle fara ut å köra skoter idag den fuskisen.. Min pärla hänger i skoterlyften och väntar på att jag ska fixa iordning dämparn och lite annat små fix, ska ta mig för att göra de nu men ja får inte lös dämparn själv så ja måste vänta tills nån kan hjälpa mig :/
Men någon bör man ju kunna hitta åt ;P
Annars så har jag blivit grönmarkerad nu på mnd.nu inför arctic cat cup :) spännande! Ha börja tagga riktigt ordentligt! :) Pappa och jag har lånat Enerstedts släpvagn så vi håller på att byta däck på den just nu, har även skrivit in att ja nu kör för Team Enerstedts åkeri AB :) Roligt!

Pappa och jag åker till stockholm på torsda kväll. Så det blir att packa på onsda kväll för vi åker direkt efter jag sluta jobba på torsda till övik för att ta buss därifrån till stockholm, känns rätt drygt ändå fast det är tur att man får sova på bussen annars vettifan hur man skulle överleva! När vi ändå är i stockholm  hoppas ja vi far förbi robban på samma gång :) skulle vara kul å se hur dom bor innan jag ska bo med dem i 5 veckor ;P haha! Ska bli spännande å se hur jag ska klara mig i stockholm i 5 veckor.. lovar ja villar bort mig :P haha!

Nä nu ska jag ta och pallra mig iväg te soffan och kik på en film :)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu