3 december 2008

Onsda, en bra dag med tanke på att jag har sovmorgon och sedan slutar man tidigt.. 2 lektioner på hela dan, rätt lagomt!
Eftersom det är den 3:e december idag så har jag snart namnsdag... Kom å tänka på det imorse då jag skulle skriva in ett prov i almanackan.. Har verkligen ingen koll på namsdagar eller födelsedagar, kan ju inte ens hålla reda på mina egna namnsdag? Men samtidigt ä ju inte heller namnsdagar något som man firar heller.. Tur är väl de!

De snöar här i vilhelmina, läste på smhi att det skulle göra det i åsele också.. blir så sugen på att ta bussen hem bara för att de snöar ;p Fast eftersom jag har prov på fredag och inte hunnit börja plugga än så har ag nog inget annat val än att stanna i vilhelmina om jag ens i huvve taget ska hinna läsa på innan provet.. Av någon konstig anledning så brukar tiden bara försvinna då jag är hemma i åsele.. Speciellt på vinter!
Sen måste jag verkligen ta och fundera på va ja ska köpa för julklappar åt dem jag har kvar.. Har köpt 2 stycken och jag har det 3 dubbla kvar.. jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta julklappar åt folk.. Pappas var otroligt lätt att hitta på iår! Såg ett överlevnadssett i skotertidningen som man skulle ha i skotern, insåg direkt att det skulle bli en perfekt julklapp åt pappa! Beställde de samma dag och hade de veckan efter.. Sen kom problemet.. Pappa hittade tidningen som settet var i och komme fram till mig en lörda kväll med tidningen i handen och säger: Kolla va smart, ja ska beställa en sån här i veckan! Shiiit! Eftersom min pappa inte är så speciellt förtjust i datorer och internet så sa jag åt han att jag skulle kolla efter de settet och sedan beställa de åt honom.. Så man fick dra en vit lögn om att dem var slut och skulle komma in i lager igen i slutet på december! Så jag fick en order om att beställa de så fort de kom in i lager! Tur!


Nä nu äre bara matte kvar så det är väl bäst man tar fram grejerna tills lisa kommer..!




 

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu