4 december 2008

Idag är det torsdag och jag ska åka hem..! Morfar ska få hjälpa mig med matten hade jag tänkt så jag hinner klart de sidorna i boken som vi ska ha gjort innan provet nästa vecka! Usch det känns verkligen som jag har mycket att göra ikväll, sa till mig själv att jag skulle vara duktig och plugga till svenska igår.. Jag kan säga att jag tittade inte ens på svenska mappen på hela kvällen.. Så det blir att plugga ikväll istället.. inte verkar det vara lite vi ska läsa på heller, tror fan det är halva bibloteket! fy också..

Annars så ringde jag åt marica igår kväll och bjöd över henne till mig, vi drack glögg, åt ost och kex och myste i soffan. Det var riktigt mysigt faktiskt. Sedan hade marica med sig vovven också, trevlig pojke och jag gjorde mig genast populär eftersom han fick glass medan vi åt ost och kex ;) Såg ut att vara riktigt mumsigt kan ja lova. Vid elva for marica och vovven hem så då vare bara att diska det sista innan jag la mig. Vaknade imorse av att väckarklockan ringde, vet inte hur många gånger den fick ringa innan jag steg upp. Hade ingen jävla ork att stiga upp, ville bara somna om. Men jag tog mig upp till slut iaf, fick hoppa över frukosten för klockan bara skenade iväg.. men de gick det med!
Nu har man sjukvård i 10 min till sen ska man ha utvecklingsstörning tills 11.50, sedan har man håltimme te 14.00.. så jävla drygt, hatar verkligen att ha håltimmar, det är ju bättre om man får sluta tidigare istället..
Jaja, nä nu ska jag skriva lite mer om njursvikt..



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu