10 november 2008

Igår var det farsdag, hade köpt en mugg och en liten väska med typ en ficklampa och ett multiverktyg.. Pappa vart då glad å det är ju hövvesaken! :)
Idag är det måndag och vi ska på vojmå debatt halv ett idag, jippi... Jag lovar att jag kommer somna eller nånting, tror inte det kommer vara intressant för 5 öre..! men man får väl springa ner på tallen och köpa nån frukt eller nått så jag kan hålla mig vaken! Haha!
Känner mig så jävla trött idag, bestämde mig för att lägga mig tidigt men det gick åt skogen.. For på garaget för att jag skulle hjälpa till att flytta en reservdels bil som stod i vägen då pappa och Mats ska flytta på massa saker.. Vart ett jävla tjorv då bilen inte starta och den stod alldeles för dåligt till för att man skulle kunna ta en annan bil och ta startkablar så vi fick rulla bilen en bit bakåt så jag kunde komma dit med Mercan :) Merca kan man verkligen lita på, startar alltid ;) haha! Men tillslut fick vi igång bil jäveln efter många om och men!  Så jag komme hem vid 1 på kvällen och somna väl inte förän vid 3 :/ illa!
Mercan ska besiktas på onsdag så jag ska hem på tisdag kväll och lägga om te vinterdäcken :) Nog för att jag är lite sen men.. ;P
Sen så ska jag till lycksele på onsdag, hoppas jag hinner springa in på dollarstore för jag skulle behöva lite mer skrivblock, fattar inte riktigt vars alla mina block tar vägen?!
Ikväll äre City akuten & Prision break! :D



Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Nadja

SOMMAR <3<3<3<3<3

2008-11-10 @ 20:34:55
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu