11 november 2008

Idag är det tisdag och jag har just överlevt samhällslektionen som vi hade nu på morgonen! Hatar verkligen samhälls, fyfan!!
Känner mig jätte duktig som städade min lägenhet igår i reklampauserna på city akuten och prision break! Dessutom lagade jag mat så jag har gjort lite matlådor som kan vara bra å ha då man kommer hem från skolan och känner sig för lat för att ställa sig å laga mat! Fast det värsta är att man oftast inte känner sig sugen på de matlåder man har så man äter typ en matlåda som man inte riktigt känner för och så smackar de inte gott alls... :/
Idag ska jag åka hem te Åsele igen, ska ut å gå direkt då jag kommer hem och sen ska jag käka och sedan gå över på garaget för jag måste byta däck på mercan.. Den ska ju besiktas imorrn å då kan det ju vara bra att ha vinterdäck kanske? :P haha! Sedan ska jag till lycksele imorrn! Hoppas på att jag ska hinna springa in på mekonomen och köpa lite saker till mercan! Det är dyrt att vara bilägare men de är lätt värt de :)
Ska även kolla till skotern en sväng, så den inte behöver stå alldeles ensam ;) haha! Längtar tills snön kommer nu så man får börja göra av med lite bränsle :P
Sedan på onsdag kväll blire att åka tillbaka till vilhelmina igen! Då vet man att man bara har 2 dagar kvar tills det blir helg ;D
Nä nu ska jag snart gå och äta!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu