2 november 2008

Usch vilket tungt avslut på de här lovet.. :( Av mina 3 älskade katter är det nu bara 2 som är vid liv, min Mille drunknade igår så när vi väl hitta han var han redan borta :( ja satt bara å höll han i min famn, ja kunde inte fatta de! Han såg ändå ro fylld ut å tur va väl de.. Såg inte ut som att han hade fått lida någonting utan de vart nog bara ner i vattnet och sen va de över.. Så nu är han begravd på lingonbacken i Sveja :( Usch va ja sakna han! Så det var otroligt tungt igår kväll å sen vart de ju inte lättare då man for ifrån sveja å lämna honom där, kändes så hemskt! Lika så då man kommer hem och var tvungen att ta bort hans matskålar.. Fyfan säger jag bara! Önska att de aldrig ha hänt, vill han ska komma tillbaka! Älskar ju min bäbis katt! Men han har det nog bra där han är nu också!


Annars har jag bara vare hemma på lovet, skönt att sova ut! Nu ska jag till Hidegren så han skriver på licensen och sedan ska jag skicka iväg den..
Sen ska jag packa upp sakerna jag hade med mig till stugan och starta en tvättmaskin
Ska även ner till mormor å morfar å äta middag!

Nä nu ska jag gå å packa upp sakerna från stugan..,


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: idah

nu är det rätt okej. hans har fortfarande ont och rör sig som en 90 åring men det blir bättre och bättre:)

2008-11-02 @ 21:56:47
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu