20 november 2008

Idag är det torsdag och det är en lång dag på skolan, 16.10.. jippi! Var iaf hemma i åsele igår och jag hade bestämt mig för att jag skulle lägga mig tidigt eftersom jag skulle upp vid halv 7 för att jag skulle med bussen.. Tro ni att de gick bra? Nä, halv 2 gick jag å la mig.. suck!

Känner mig jävligt förbannad just nu på vilhelmina å vibo! Jag ha skickat en fråga till dom för att få reda på vars de som kommer och hälsar på mig ska ställa sina bilar då gästparkeringen alltid är full.. Fick tillbaka att ska jag ha besökare med bil eller egen bil så måste jag HYRA en parkeringsplats! Alltså ska jag då betala för lägenheten och sedan för parkeringsplats!! Vafan ä dom dum i hövve eller?! Snacka om att dra pengar ur folk alltså! Sen så jävla surt att behöva betala för en parkeringsplats så att de som kommer och besöker mig kan ställa sina bilar någonstans utan att få p-böter å jag har väl besök 1 gång i månaden om jag har tur.. Frågade då självklart om de gick att hyra en parkeringsplats bara då man har besökande, svaret blev då nej utan man skulle betala månadsvis!! Jävla piss vilhelmina!!!
Känner verkligen hur de kokar inom mig just nu!! ja säger bara en sak, DE Ä FAN SJUKT!!!!!

Nä usch nu ska jag ta och försöka göra nån nytta..
Fyfan för vilhelmina, de ä då fan inte värt å flytta hit, jävla skit håla!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilhelmina är skit.

2008-11-21 @ 09:16:33
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu