26 november 2008

Onsdag idag och en kort dag på skolan, hade utvecklingssamtal också.. SUCK! Hatar utvecklingssamtal!
Men aja de gick väl rätt okej å sen for jag å mamma ner för att fixa lite i lägenheten, bytte gardiner i köket och i tv rummet, hedde upp ljusstakarna å bar upp min stora julgran :) Så då ska jag klä den senare :)
Följde med mamma åt åsele igen, skönt att vara hemma en kväll, slipper man laga middan själv ;P haha!
Hade prov i samhälls idag, tror faktiskt att det kan ha gått ganska bra trots att jag började plugga igår kväll :/ Fast kanske ska jag inte säga att de har gått bra förän jag har fått tillbaka provet?
Ikväll ska jag lägga mig och se på en film och bara ta det lugnt har jag bestämmt! Ska bli så himla skönt! Har bara prov tillfällen å kostuppgiften kvar på min talva i skåpet nu, så det börjar se lite ljusare ut faktiskt..

Nä nu ska jag ta och kolla blocket :)



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu