27 november 2008

Idag är det torsdag! Känns rätt skönt att den här veckan snart är över! Har verkligen längtat efter helgen å hotell vistelsen ;)
For hem igår och det var verkligen härligt, slippa tänka på att behöva laga middag och framför allt att slippa plugga! Känns så jävla skönt att man snart gjort bort allt som man ska ha gjort bort te jul! Annars brukar jag inte vara klar förän sista veckan innan jul eftersom jag alltid gör klart saker i sista sekund..
Ikväll ska jag försöka ta mig för att hämta upp julgrans pyntet och fixa det! Lite tidigt att klä granen kanske men eftersom jag inte kommer att vara i lägenheten på hela julhelgen så jag vill ju hinna se granen också ;p haha!

Nä nu ska jag ta och städa mitt skåp, ser ut som ett bombnerslag!




Over and out....!

Kommentarer
Postat av: marica

du har fått en award av mig :) kolla min blogg !

2008-11-27 @ 13:36:12
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu