28 november 2008

äntligen är det fredag! Trodde aldrig att vi skulle få sluta skolan idag, ändå slutade vi 11,30.. så grymt sakta gick de!  Jag har just komme ner från mitt rum, har pratat med camilla i 1,5 timme! Kändes verkligen att det var ett bra tag sedan vi hördes! Åh ja saknar de gamla goda tiderna då man var mindre och kunde roa sig med nästan vad som hälst.. Åtminstone kunde jag å camilla göra alla saker roligare än va de egentligen var.. Tänker bara på alla skrattanfall vi haft i hennes säng, då jag skulle visa camilla då vi byggde vårt nya badrum och hon stände dörren ( fanns inget handtag ) och fick panik då hon insåg att den inte gick å öppna så hon hämtade en tång för att försöka öppna dörren xD  Slutade med att jag fick hoppa ut genom fönstret :P haha! Vilka minnen alltså!
Saknar dem verkligen!

Imorgon bär det av, shopping, hockey å hotell :) blir riktigt nice! Ska passa på att köpa julklappar åt dem jag har kvar medan jag har pengar kvar, konstigt nog har pengar bara runnit iväg för mig.. tragiskt men sant! Nä nu ska jag sätta mig framför tv.n och se på filmen som är på 5:an :)




Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu