17 oktober 2008

Idag är det fredag, fan va skönt! Den här veckan har allvarligt drive mig te vansinne! Mittelan har varit jävlig med mig.. man blir verkligen handikappad! Känns riktigt löjligt att behöva ha andra personer runt omkring en som kan hjälpa en i vissa situationer.. Som att ta på sig en jacka, de brukar ju inte vara så svårt men med mittelan kan det bli riktigt kämpigt! Men aja, imorrn ska jag äntligen få ta bort den, kan bli spännande å se hur de ska kännas.. hur slö armen är ;p haha!
Annars hade jag matte prov idag.. SATAN va skit de gick.. kändes som jag aldrig räknat matte i hela mitt liv innan.. Så de provet vill jag absolut inte ha tillbaka, lika bra att ge mig ett nytt prov på en gång! fan oxå! Efter matten slutade jag för dan, så jag hade turen att få åka med enerstedts hem! Kändes riktigt bra att vara hemma då bussen gick från vilhelmina! haha tycker synd om er som fick stanna kvar!

Idag har jag även klippt mig, så nu har jag korthårig! Gjorde även slingor i lila :) vart verkligen nöjd! Så nu ser jag ju inte ut som fan i håret¨på klassfotot vi ska ta på måndag, usch tycker inte om att ta kort, ser alltid så konstig ut på de korten men ja antar att de inte finns så mycket att göra åt de :P

Nä nu ska jag ta å se på tv..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu