20 oktober 2008

Nu var måndan bort gjord tackålov! Hatar verkligen måndagar, känns så drygt då man har hela veckan kvar.. Funderar på att stanna i vilhelmina i helgen, känns inte som de finns någon vits att åka hem..

Komme hem till lägenheten igår kväll efter att bussen anlände 22.30 till vilhelmina!! vanligt fall så brukar den vara framme 22 men tydligen var de väldigt halt igår kväll.. gick med min STORA väska genom hela vilhelmina kändes de som till min lägenhet, då jag öppnar dörren och släpar in väskan så kollar jag in i köket å upptäcker att vaktmästaren har varit å bytt filter till fläkten, hur mycket skit å äckel saker som hälst låg på spisen och runt golvet! tro ni ja vart lycklig? Nej tack..! Så jag sket i de och städade upp de nu när jag komme hem från skolan.. Så nu ser de frächt ut igen här :)
Imorrn kommer Nadja på besök, hon ska nämligt vis till Lycksele med en teatergrupp med utvecklingsstörda och kolla på, eftersom de kommer hem så sent så ska hon traska ner till mig och sova här, får hon sovmorgon med på köpet :P Så jag håller på att för bereda inför middan imorrn, tänker bjuda på kyckling och ris så jag hoppas hon kommer tycka om de!

Såg idag att på onsdag får man anmäla sig till Articcat Cup! Shiiit va kul! Ska ringa pappa senare ikväll och tala om mina planer på att anmäla mig! Har väntat efter de här så himla länge nu, ser verkligen fram emot att få börja köra! Men min transponder är på villovägar vilket gör mig lite nervös faktiskt.. Vill ha den nu så jag kan skicka in vilket trandsponder nummer jag har, sen är det bara licensen som fattas men de går nog rätt fort att skaffa, hoppas jag! Sen berätta Emma K att det är en tävling i storuman också i slutet på december, vart sugen på den med kan jag säga, men som sagt man måste prata med pappsen först :)
Känns ändå bra att skotern är så gott som klar nu, ska bara göra en servis direkt då snön kommer :)
Snacka om great!


Something's getting in the way
Something's just about to break
I will try to find my place
So tell me how it should be

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej du, den slipade hon allt bort till grunden. Tack sötnos :)

2008-10-20 @ 18:50:57
URL: http://camelagrr.blogg.se/
Postat av: Nadja

nog tro jag jag kom att gilla maten!! ;)

2008-10-20 @ 21:52:42
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu