21 oktober 2008

nu sitter man och drygar igen på skolan, har haft håltimme sen 10.05 känns lite drygt med tanke på att jag inte börjar förän halv 1 igen.. Men man får göra det bästa av situationen, vilket innebär att man bara sitter vid datorn ;P
emilia kollar på bluebox på en pelikan som är en markeringspenna! Verkligen söta! Har bara en lektion kvar nu eftersom jag kommer att missa svenskan idag, ska ner på sjukstugan.. Jippi, nä fy usch och blä jag hatar allt som har med sjukhus å de.. ändå vill jag jobba inom vården men så länge de inte är jag som ska dit så äre lugnt..  Sen blire att skynda sig hem och städa lite innan nadja kommer.. Nog för att jag har så mycket grejer redan i lägenheten så det ser ut som ett bombnedslag men aja, man kan ju fixa till lite grann iaf!
Pratade föresten med pappa igår om Acc igår, gick inte riktigt som jag tänkt, fast jag vet att han bara är orolig över hur det ska gå med axeln fast ja mena, de spelar ju ingen roll då jag ändå ska opereras.. Så jag ska tjata på pappa lite mer ikväll! Det brukar ju gå  ;)

Nä nu ska jag också kolla på bluebox..

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu