22 oktober 2008

Igår sov nadja hos mig, det var riktigt trevligt! Bjöd henne på en kyckling rätt med ris och sedan gjorde vi inte så mycket annat än att bara sitta i soffan och se på tv :) Inte för att det var helt fel heller men ;P
Idag tog ja 2 bussen hem te åsele, ska äta go matn ikväll och sen ska vi fara och fika med mormor och morfar.. Ska bli riktigt kul! Sedan gjorde jag bort min samhälls redovisning idag, gick väl så där men hövvesaken är att man blir godkänd! Men men..
 
Ikväll antar jag att det blir att ta 8 bussen tillbaka till vilhelmina.. Ska även ta med mig lite saker eftersom tanken att stanna i vilhelmina fortfarande finns kvar.. Känns som det skulle vara så jäkla härligt att bara sova ut ordentligen utan att behöva tänka på någonting.. Sen så hinner man tänka lite också vilket det känns som jag inte har haft tid med. Allt bara snurrar runt i huvudet så jag behöver nog ta mig o kragen och lägga lite saker åt sidan!

nä nu ska jag fara till faster och äta middag!

Over and out..!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du har blivit utmanad

Kolla min blogg för mer info.

2008-10-22 @ 21:50:36
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Nadja

Du har blivit utmanad

Kolla min blogg för mer info.

2008-10-22 @ 21:50:36
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu