25 oktober 2008

Skulle gå på skoterns dag idag fast har ingen ork alls i kroppen, skulle inte förvåna mig om jag åker på världens förkylning nu då det är lov! Brukar oftast ha den turen.. Så jag tar å ligger hemma i lägenheten istället så jag kanske klarar mig resten av lovet! Har inte bestämmt om jag åker till åsele ikväll eller inte.. ha haft de riktigt skönt i lägenheten då det varit alldeles tyst och jag har inte haft som man måste göra! Kan det bli nå bättre?
Vore de inte för att mamma å pappa vill att man ska komma hem så skulle jag nog kunna stanna i vilhelmina hela veckan å helgen.. Men då snön kommer så blir det väl mer att man far till åsele.. Brukar aldrig vara hemma på vintern iaf, då är jag mest ute och kör skotern, det är så himla härligt då solen skiner och man bara far fram där man vill.. sen är det ett utmärkt sätt att tänka på, bättre än att åka buss med musik i öronen faktiskt! jösses va ja längtar alltså!
På torsdag ska jag iaf åka till Åsele eftersom ja ska hälsa på hidegren, han ska skriva på mitt licens papper så jag kan skicka in det nån gång! Känns som allt de här tog längre tid än jag trodde.. Transpondern kommer i mitten av december :O då hade jag ju tänkt ha den fast monterad på skotern ju.. men aja, ja får bara hoppas den kommer lite tidigare än va de tror..!

Nä kanske ska man ta och lägga sig på soffan en stund innan jag ska börja rensa gaderoben..!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu