28 oktober 2008

Imorse va det snö på marken då jag vakna :) Fan va härligt! Måste förbi skotern sen å starta den så man riktigt känner känslan ;)




Jag vet inte riktigt va ja ska säga om lovet hitils.. Kan inte säga att de vare de bästa.. Oturen står just bakom ryggen å det är väl inte så ovanligt då de gäller jag? Halloween närmar sig å jag tror faktiskt jag tar mitt pick å pack å far till stugan, känns som jag vill tillbringa lite tid för mig själv, alldeles själv i min alldeles egna lilla timmerstuga! Tror inte att de kan bli bättre faktiskt :) eller jo, med skotern hade de vare 40000 gånger bättre!
Nä nu ska jag gå upp å lägga mig i sängen ett tag!



Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe, precis de jag anade ;)

2008-10-28 @ 22:33:30
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: emilia

haha den julkalendern lät rolig :P

2008-10-29 @ 11:19:37
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu