3 oktober 2008

Vilken fredag, började med att jag försov mig så jag vaknade av en ren slump. Upptäckte att klockan var över 8 så det var bara att hoppa upp ur sängen och rusa på toaletten för att klä mig! Fast de gick bra ändå, var hos marica rätt tidigt för att ha försovit mig..! Dock så var klockan över 9 innan vi kom på skolan men vår lärare hade glömt bort att vi skulle ha lektion nu på morgon så vi klarade oss bra ;)

Så nu har jag redan börjat räkna ner för att få ta bussen hem klockan 12, ska bli så himla skönt att komma hem tidigt och bara kunna lägga sig på soffan, sova en stund och sedan fara över på garaget. Ska byta kåpor på skotern idag, ska bli riktigt kul att se hur den kommer se ut sen :) Tror att de kommer att bli bra!
Beställde även handtags skydd till skotern igår så jag hoppas på att de kommer snart så jag får göra skotern klar tills säsongen börjar..! 
Det snöade ju faktiskt imorse så min morgon var räddad trots att jag försovit mig så jag har gjort min första snöboll för iår :) Så nu väntar jag bara på att det ska börja snöa som fan och att det ska bli minus 30 grader så sjöarna fryser ordentligt :) Gu va ja längtar!

Nä nu kommer min lärare så nu ska jag lyssna lite på henne...

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Försov alla sig idag eller?

2008-10-03 @ 16:01:48
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Camilla

åh, vad glad jag blev av det du kommentera! kram!

2008-10-03 @ 18:43:38
URL: http://camelagrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu