9 oktober 2008

Jag som skulle plugga igår, hur bra gick de? jo de gick åt helvette som vanligt! Jag förstår inte varför de ska vara så svårt att sätta sig ner å plugga..?! Men aja, måste verkligen skärpa mig nu om jag ska få det här att flyta på! Inte för att jag tror att jag kommer göra så mycket åt det men man kan ju försöka!  
Imorrn är det fredag vilket innebär att man får åka hem! Ska även på hillex reklam imorrn och hämta ut min nummer skylt, så det blir att springa ner dit och hämta ut den på en 10 min rast eftersom jag vägrar att sitta i vilhelmina i 2 timmar å åka med 2 bussen istället för att åka hem med 12 bussen.. aldrig, då kommer jag seriöst börja gå hem! Är så less på vilhelmina nu så jag kan spy, jag trivs i min lägenhet å den gör de egentligen värt att vara i vilhelmina.. men skolan.. fyfan säger jag bara! Snart kommer jag börja räkna ner tills vi går ut..! Seriöst!

Idag ska jag äta go matn! Kött och potatis! skulle äta de igår men marica tyckte jag skulle följa på ica så jag fick bara slänga i mig köttet! Väl på ica så handlade jag rätt mycket ändå, köpte sop påsar, skinka, limpa, blåbärssoppa, mjölk och potatis.. Marica handlade sop påsar, bubbel vatten och synålar! Så jag tyckte vi handlade riktigt bra saker! Vilket inte alltid händer för ibland får man ju ett sånt jävla sug efter något sött! hatar egentligen då man får det suget för man behöver det egentligen inte men lix förbannat köper man det!? Helt sjukt alltså.. 
Marica såg även på generation fett igår så vi satt och diskuterade de lite innan jag somna, hehe.. marica fick tala om va de handlade om och sedan diskuterade vi lite snabbt så där.. Dock vart jag lite väl äcklad av de marica berätta så jag tror jag kommer att tänka på det nu framöver så det blir nog inget godis eller nått sånt för mig på ett tag!

Jösses, sitter på lektion nu och helt plötsligt kommer vår lärare in.. Jag, Nadja och Marica sitter i lägenheten och då vår lärare kommer in så kommer frågan: Har ni hittat några svar om syrgasen? Alla direkt: Nä, vi har hållit på med de andra papperna vi har fått nu..
Lite dumt egentligen eftersom alla böcker ligger igen slagna och det inte finns några papper framme.. genomskinligt? jotack!


Nä det är väl bäst man börjar jobba nu..


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu