24 september 2008

Usch idag är de sur matn på skolan! Hövva så jag får vänta tills jag kommer hem med att äta något men de går nog bra det med! Hade sovmorgon tills 20 i 11 och de behövdes faktiskt, känns som jag inte sovit någonting på flera dagar.. Ska även ner på tallen idag å köpa cd skivor, måste bränna lite nya skivor tills vi ska ner till strängnäs, har ingen radio i bilen så det kommer att nötas skivor kan jag säga! Men med många skivor med bra musik så ska det nog inte vara ett problem! har även insett att min lön kommer in på kontot på fredag så det blir ju perfekt till resan och allt!

Ikväll kommer det att bli en lugn kväll tror jag, ska städa lägenheten hade jag tänkt så det är färdigt innan helgen.. Ska även ner och kolla om det är någon som avbokat en tvätt tid, hatar verkligen då folk använder reservplutten för att boka så de får 2 tvätt tider i veckan, hur fan hade de tänkt att alla skulle hinna tvätta då? jävla störda saker! Slutar med att jag får dra med mig all tvätt 7 mil te Åsele bara för att få det tvättat! Hur kul känns de?!

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta med skolarbetet!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu