27 september 2008

Igentligen skulle jag sitta i strängnäs nu men på torsda kväll blev det inställt.. Fick ett samtal att min absolut bästa vän varit med om en olycka och låg på akuten i lycksele, jag ställde så klart i min resa, tog ledigt från skolan på fredag för att bege mig till lycksele tio i 7 på fredags morgonen! Det kändes fel att åka till strängnäs då jag visste att min vän låg på akuten, vänner ska ju finnas där för varann å då äre väl klart man finns där en sån gång..?
Var i lycksele hela dagen och det kändes bra att veta att jag verkligen fanns där!
Jag var orolig hela torsdag kväll och kunde absolut inte sova någonting! Ringde Marica så hon komme å följde mig för att hämta ut pengar till resan, Tack babe! De betydde verkligen mycket och det var skönt att ha någon bredvid sig då oron var som värst!


Så det blir en helg i Åsele igen, visst hade de vare kul å åka men de känns bra iaf, jag har ju gjort en god gärning iaf!

Nu ska jag ut i regnet!

over and out..!

Kommentarer
Postat av: Marica

Finns alltid här babe:)

2008-09-29 @ 12:32:12
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu