1 april 2009

jösses, jag har snart läst ut de 4 böckerna i twilight serien på 2 dagar?! har lite mer än 100 sidor kvar i den sista boken just nu..
Älskar verkligen de här böckerna, jag älskar filmen & naturligt vis ska jag köpa filmerna också!
Har redan bokat första filmen och köpt de 4 böckerna :)
å nej, de är INGET aprilskämt!

Annars är de bra att de är april för då är de inte länge kvar tills den 15/4 = SKENAN FÖR AXELN SKA BOOOOORT!!!!! & 21/4 = min 18 års dag ;)

Nä nu måste jag fortsätta läsa!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj oj.. du börjar fan bli gammal..

2009-04-02 @ 21:47:09
URL: http://svenssonlinnea.blogg.se/
Postat av: emilia

ja det ser jag framemot., hur gåre med idrotten ? ;)

2009-04-07 @ 20:42:12
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu