15 april 2009

Japp, idag har jag tagit bort ställningen för axeln så nu kommer det nog gå lite bättre med uppdateringar på bloggen eftersom jag nu kan skriva med båda händerna! :)
Det gick riktigt bra att ta bort ställningen faast det känns konstigt vill jag lova, jag har svårt att röra den och det känns lite väl läskigt då man rör den men jag antar att det går över om ett tag då jag blivit lite mer van. Men jag kommer nog aldrig lära mig hur konstigt de kommer att kännas att faktiskt nu ha begränsningar över sina rörelser, jamena ja ha ju i prinsip kunnat göra vad som hälst med axeln utan att det varit några större problem för utom smärtan och nu går nästan ingenting.. Men jag klagar inte, det är bra att jag fått göra det här och har chansen att slippa allt besvär igen om det funkar de vill säga, jag hoppas att jag åtminstone ska ha den turen att de funkar och att de inte kommer bli lika dant som förut inom några år..
Så nu väntar bara träning som tusan ( väldigt löjliga träningsuppgifter ) och hoppas på det bästa.. Det tråkiga är att jag kommer inte kunna slippa att besöka NUS i Umeå på ett tag som jag hoppades på, fick en ny redan om 3 veckor och sedan en till om 6 veckor ( om man räknar från åmed idag ) Men ja antar att de bara är att ta de som de kommer :)

Annars så sitter jag hos faster nu, är kattvakt åt henne medan hon hälsar på kusin Anders i Älvsbyn. Har de riktigt mysigt här i hennes lägenhet med hennes katter ;P
Imorrn så ska jag ta och kliva upp tidigt, behöver verkligen lära mig att vända på dygnet nu..
Känns då jävligt jobbigt vill jag lova men ja har nog inget annat val :P
Men för att kunna vända på dygnet så behöver man ju komma isäng nångång på kvällarna också...
Så nu ska jag ta och lägga mig i sängen och fortsätta läsa ur den 4:e twilight boken :)
inne på 4 gången nu ja läser böckerna ( 1-4 ) och jag kan verkligen inte sluta!


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Emma

Congratulations! Vi kanske kan träffas snart? Hur länge är du kattvakt?

2009-04-16 @ 10:25:19
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu