18 april 2009

Idag är det lördag och jag vet inte riktigt vars dom här dagarna har tagit vägen..
Tyckte nyss det var onsdag och jag var i Umeå, lite läskigt faktiskt!
Igår var jag hos Lena, hon brände en skiva åt mig och sedan så hjälpte jag henne att sandpappra en tv bänk som hon skulle måla, jag var hos Lena vid halv 8 kanske och sedan sneglade jag på klockan och insåg att klockan var halv 12?! Vars hade den tiden försvunnit?
Så Lena och Loke följde mig en bit på vägen då jag skulle gå hem igen :)
Riktigt trevligt hade vi!
Sedan när jag komme hem sa jag åt mig själv att jag skulle gå och lägga mig direkt men självklart fastnade jag vid datorn och sedan när jag lyckas ta mig ifrån datorn fastna jag vid tvn då de va nån film..
Kollade på den och när den sluta sneglade jag på klockan igen, 05,12.. WHAT?!
Så jag gick å la mig direkt men var egentligen inte trött så jag tänkte läsa lite ur en bok jag hade liggandes bredvid sängen men fick intala mig själv att de vore nog inte en sån bra idé..
Så jag ställde alarmet på telefon vid 10 för att jag inte skulle sova bort hela dan och jag kan lova att det var inte alls lockande att stiga upp då alarmet ringde..
Fyfan säger jag bara men jag tog mig upp och jag känner mig riktigt som en zombi just nu..
Kommer nog sova riktigt bra ikväll!
Nä nu ska jag ta och göra mig iordning för att gå ut en sväng!


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu