19 april 2009

Ja idag är det sönda..
Jösses säger jag bara, jag som är van att aldrig stiga upp förän vid tidigast 10 måste nu stiga upp tidigt som satan imorrn för att åka till vilhelmina!
Ska försöka att packa ihop lite saker i lägenheten eftersom jag å mamma kom på igår att de inte alls är länge kvar tills jag ska flytta ut..
Jag måste vara ute ur lägenheten och ha besikta den innan vi åker till London eftersom jag bestämt att jag ska göra praktiken nu i maj! Meen jag klagar inte ;p
Sen ska jag och Elin möttas på bilskolan imorrn också :) Sist vi satt där och plugga så försvann bara tiden och vi hade riktigt trevligt! Så de ska bli kul! Så då sover jag över i vilhelmina och sedan så tar jag 12 bussen hem på tisda :) Bli nog bra de!
Igår kväll hade jag bestämt mig för att ta en lugn kväll med film, ljus och godis så klart! Pratade med Camilla i telenfönen och talade om mina planer och sedan satte jag mig vid datorn för att jag skulle vänta tills de vart lite mörkare ute, vid 23 så tänder jag ljusen och her in filmen i dvdn å va tro ni händer?!
FILMEN FUNKAR INTE!!!!! :O Dvdn tar tydligen inte brända dvd filmer! FAN!
Hela kvällen förstörd alltså!
Så jag får se filmen ikväll istället, eftersom jag vet att dvdn vi har hemma tar brända dvd skivor :)

Nä nu ska jag ta och glo lite på tvn..



Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu