26 april 2009

Idag är det sönda och jag har ALDRIG vare tröttare på en sönda nångång tror jag..
Var chaffis åt Jonas, Jocke & Sven-Y igår igen, den här gången till BREDBYN där det skulle vara noice makers..
Var hemma vid halv 5 / 5 imorse tror jag.. kom inte direkt ihåg men..
Fick mig många skratt och hade verkligen super trevligt!
Kollade på trip mätarn i jonas bil idag och insåg att jag kört över 40 mil sedan i torsdas.. då ha ja inte räkna me de jag kört med morfars bil och de jag kört med jonas bil på byn så de ha blivit en del mil faktiskt...

Imorrn börja skolan igen, kan inte direkt säga att jag har sett framimot det direkt.. Får hoppas de här veckorna gå fort så jag får slippa den igen! Hövva men aja, tar iaf med mig morfars gröna lilla pickup imorrn till vilhelmina.. Ska ha med mig lite saker till lägenheten så då äre lättsamt att inte behöva bära på allt :)
Ska faktiskt ta och beställa de sista sakerna till mercan iveckan å sedan blir de att skruva så att den kommer igång igen :)
Läängtar verkligen efter att få köra MIN egen bil!

Nä, nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen!

Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu