28 april 2009

ja idag har det varit en riktigt dryg dag faktiskt.. Sjukvård hela dan, visst de är intressant men man blir fort less på att höra berit stå å babbla i 3 timmar.. hövva!
Men snart är det slut på den här veckan, vilket jag inte klagar ett dugg på! Tycker att alla veckor borde vara så här korta för då kanske man skulle orka att plugga järnet under hela dagarna..!
Nu känns de mer som att all energi går åt bara att behöva tänka på att veckan innehåller 5 dagar med skolarbeten..

Annars så har jag fått TWILIGHT filmen idag :D Äntligen har bara väntat på den sen i Januari ;P haha!
Sjukt lycklig så ikväll tänker jag slå mig ner i soffan och se den innan jag lägger mig :)
De kommer säkert sluta med att jag börjar om att läsa böckerna igen också! Det är verkligen lika beroende framkallande som texten på baksidan böckerna varnar om..! Helt sjukt underbara böcker + filmen!
Så när 2:a filmen kommer ut äre jag som står och väntar utanför dörren direkt! ;P haha!

Nä, nu ska jag ta och göra de sista på samhälls grejen jag ska lämna in imorrn och sedan blire soffan!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj! man tror inte att det är sant. Så jävulst. Var det i åsele? Skulle bli måttligt förbannad!

2009-04-28 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu