29 augusti 2009

Lörda, ha vare på folkrace idag och kikat.. Dan gick så himla fort så jag vet inte riktigt vars den har tage vägen..
I torsdas så va jag å Lena i Umeå och gjorde oss fina med nya piercingar.. jag komme hem med 1 ny goding och Lena kom hem med 3 nya..
Gillar verkligen min nya piercing :) ha verkligen längtat efter den!
Snart äre måndag och jag har inte direkt längtat efter en ny vecka men aja, ja hoppas den går fort för de ska bli kullberg på fredag och sedan UMEÅ med Lena på lörda ;) Ska bli sjukt nice! Längtar verkligen!!
Nä nu ska jag ta och gå ner och se om ja får mig någon mat innan jag far till Lena :)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu