3 augusti 2009

Tro de eller ej men jag har faktiskt börja få ångest över att skolan börjar snart igen.. har inte alls någon lust till att fara tillbaka till Malgomajskolan och sitta där hela dagarna..
Hövva säger jag bara! tur att det bara är 1 år kvar!
Saknar dock folket!
Marica, sorry men de blir nog ingen flytt till Vilhelmina för mig igen ;P men ja kanske kommer å klämmer in mig hos dig någon vecka ;)

Annars så har det fortfarande inte hänt så mycket nytt.. Va på storsjöyran om lördan, vilket jag inte ångra för 2 sekunder!
Dead By April va helt klart suuuuuuper och jag skulle lätt åka och se dem live igen! Vilket jag hoppas på att jag ska kunna!
Så jag och Jonas for dit på lördan över dan åsså for vi hem på lörda kväll igen.. drygt vare å köra vill jag lova, jag stannade å sov ca 2 timmar innan jag fortsatte färden hemåt igen, 07.00 va vi hemma i åsele igen på sönda morron.. gissa om ja somna på 2 röda? ha aldrig vare så trött i hela mitt liv tror jag! Men de va värt det!
På yran så träffade jag Camilla och Niklas MEN när dead by april började spela så tappa jag dom ur sikte *DOH* försökte sedan ringa när de hade spela färdigt men de gick inte!! PANIK!! Helvete va sur jag var över de hela kvällen! jag som verkligen hade sett fram i mot att träffa Camilla & Niklas så klart..
Så nu ska ja banne få henne till Åsele om jag så måste kidnappa henne för att få hon hit.. hehe
Annars så va jag med Jonas, Sven-y, Björn & Robin på kvällen vilket också va väldigt trevligt, fick många skratt som jag lovar att jag lever länge på!
Nästa år vill jag absolut dit igen! Men då hoppas jag att jag ska kunna stanna hela helgen! De hade ju lite planer inför nästa år som jag hoppas att jag får hoppa på ;)

Sedan har jag börja tagga för vintern också ( ovanligt va?! ) Lääängtar så in i norden nu!! Kommer bli kanon, det värsta är ju som sagt att jag vet att pengarna man tjänat i sommar kommer att ryka fortare än jag någonsin trott.. MEN de äre värt de eftersom skoter är nog tamme fan de bästa som finns!

Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan igen och vänta på Prison Break!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Marica

FUCK YOU !! du ska visst flytta hit :)

2009-08-08 @ 20:49:50
Postat av: Nadja

Jo, men vad tror du jag gjorde? :P

2009-08-10 @ 21:22:00
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu