10 december 2009

idag är det torsdag och det känns lite konstigt att jag ska upp och åka till vilhelmina imorrn..
Men aja, ja hoppas jag överlever ;P
Annars så förstår jag faktiskt inte riktigt va jag gör uppe nu, borde ju som sagt sova eftersom ja måste upp 7!!! imorrn ;S  känns piss jobbigt kan ja lova!
Annars så sov jag i vilhelmina igår, japp tro de eller ej men ja ha stannat över i vilhelmina!!
Jag och Marica handlade julklappar och sedan så sov jag hos henne i lägenheten, vilket va riktigt trevligt! Kändes att de va länge sedan vi gjorde nånting tesammans.. Vi måste skärpa oss på det!
Ha aldrig skratta så mkt som jag gjorde igår tro ja, va nästan så man skulle kunna tro att vi va i fylla som vi skratta!
Inte gör de ju saken bättre att vi satt och pluggade hela natten så man va dö trött..
Tur man fick sovmorgon annars hade jag nog inte överlevt den här dan ;P
fast de va med nöd å näppe man tog sig upp iaf, marica och jag höll inte ens på å ta oss upp då klockorna ringde..

va kan ja mer berätta då? Jo jag har inhandlat en ny matta till skotern så nu sitter det en 44as matta på :)
Kommer bli spännande då jag får testa och se om det vart nån stor skillnad..!
Jag hoppas ju på det iaf så man slipper vara utan fäste för det är nog det värsta jag vet!
Sedan så ska jag lasta skotern och stå utanför Åsele Radio & Tv imorrn på nattöppet!
Hoppas på att få trevligt sällskap som kommer stå å surra med mig så jag inte får stå där alldeles själv som ett fån :P


Nä nu ska ja ta å slänga bort hatten!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Aschmed

I löööööööööv you mohammed :)

2009-12-11 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu