20 december 2009

idag är det sönda och ikväll har jag bestämt mig för att ja ska göra bort de sista jag har inom skolan så jag kan ta jullov sen..
behöver verkligen det här lovet för nu är jag verkligen pissless på skolan, känns som man inte kommer framåt med den heller..
Till våren ska jag ta tag i skolan ordentligt och inte göra som jag alltid gjort att låta allt vänta tills sista stund innan jag gör nått..
Fast ska ja vara ärlig så har jag sagt så här varje gång oxå så det blir ju spännande å se hur det kommer att gå till våren..

Igår va ja iaf å körde skoter, vilken dag säger jag bara!
Ulf, Janne och jag lastade skotrarna på morron och begav oss sedan till lillögda där vi tillbringade en hel dag åt bara skoterkörning!
Va helt sjukt roligt och jag hade gärnat stannat ännu längre men det började bli mörkt och sent så vi hade inte så mycket annat val än att lasta och bege oss hemåt..
Vurpor och konstigheter lyckades vi göra alla 3 och skratta fick vi verkligen!
Trodde ett tag att ja skulle dö av skratt medan vi satt och grilla för Ulf hade verkligen överskottsenergi till 1000 :P
Somnade jävligt skönt på kvällen och sov till ungefär för 1 timme sen..
Känner mig ändå ganska trött men då kanske ja kommer isäng i nån vettig tid ikväll eftersom jag måste ju upp imorrn iaf så :S

Nä nu ska jag ta och göra nå vettigt innan jag måste sätta mig ner med skolböckerna och göra bort de sista..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu