23 december 2009

dan före dan, fortfarande ingen julkänsla och jag har faktiskt svårt att förstå att det är julafton imorrn..
de känns verkligen inte som de..
Men men..

Idag så va ja och Emma Karlsson i Haddingen för att träna lite, strax efter 07.00 lastade vi skotrarna och drog iväg.
Kändes faktiskt lite konstigt att stiga upp så tidigt fast man inte skulle på skolan men man skulle ju göra någonting mycket roligare så det va ju inga problem :)
När vi kom fram te Haddinge så vare bara vi där, så vi satt och väntade en stund och tillslut kom det 1 till.
Vi lastade av skotrarna och började ta på oss skydden, taggade som bara den på att få köra!
Efter några varv på banan kände man sig så pass säker på banan att man vågade börja gasa lite mer och jösses va roligt det var!
Men bara efter några varv började Emmas skoter gå knepigt så vi kollade stiften och hon fick byta dem innan vi kunde fortsätta, tur det var en som hade ett par extra stift annars hade vi nog fått vända om igen..
Men sen var det bara att fortsätta att träna.
Man glömde som bort totalt att det var julafton imorrn så vi funderade starkt på att fara och träna i algovik imorrn men vi båda kom fram till att de kanske skulle bli lite tajt i tidsschemat för att pressa in någon träning imorrn.
Vi va i åsele igen stax efter kl 16 så ja drog in skotern i garaget för att tina av den och sedan hoppas jag på att min mekaniker ska ha tid att kolla min ena skida för den har inte riktigt rätt kurs :P
haha!
Hoppas bara på att de ä skit lätt för att fixa den för ja vill ju inte ha några större fel innan tävlingen i storuman den 27 å de kan ju bli lite kämpigt å få tag i delar tills dess..
Men dagen ha vare kanon och den gör jag lätt om!
Skulle faktiskt kunna tro att ja kommer få träningsvärk imorrn ;p

Nä nu ska jag ta och lägga mig tror jag för ja känner mig faktiskt riktigt trött efter den här dagen!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu