11 februari 2009

idag är det onsdag och jag är fortfarande hemma med förskylning.. typiskt!
Har bestämt mig för att åka till Åsele idag, så jag har den turen att få åka bil hem.. Kände att de kunde behövas att komma hem och samla nya krafter för att orka ta mig till skolan på freda eftersom jag tänker verkligen inte missa redovisningen av boken vi läst och sedan tänker jag inte missa matte provet! hatar att ligga efter med prov, finns nog inget värre!
Sen ska det bli så skönt att bara ligga i soffan hemma och inte behöva tänka på någonting, som att laga mat.. hur kul känns de då man lix inte känner någon smak? skit trist!
Känner mig som ett frysskåp just nu, har hur mycket kläder som hälst på mig fast fryser iaf... Jag har tillåmed tofflor på mig!! Å de brukar inte vara vanligt, ja springer oftast barfota eftersom jag hatar att ha på mig sockar eller annat på fötterna eftersom de blir så jävla varmt.. usch säger jag bara!
Men nu behövs mina sköna blå tofflor!





Nä nu ska jag ta och ringa min skjuts å höra vars de tage vägen...!



Over and out....!




Förresten, ingen som har en släpvagn med en totalvikt på max 750 kg å låna ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu