16 februari 2009

Måndag igen då, var och körde igår och det gick inte riktigt som jag hoppats på.. Sista heaten ja körde fick jag ett tvärkast från en sten som kommit upp i banan och axeln for åt skogen.. men jag bestämde mig för att jag skulle komma imål iaf så ja släppte förbi de som kom bakom mig och fick köra lungt in i mål.. skit surt men så kan det gå!
Idag ska jag till lycksele på lasarettet så nu missar jag ännu mer av skolan, de är verkligen min oturs månad de här tror jag.. först sjuk, sedan praktiken.. ja fyfan..

Nä nu ska jag ta och se medical maverick


Over and out....!


Kommentarer
Postat av: Marica

I miss you :(

2009-02-16 @ 11:39:50
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu