17 februari 2009

Jag har då blivit utmanad av Nadja att lägga ut den 6:e bilden i bildmappen..



Här är min bild ( skolans dator )

Det är som sagt en mjukglass och om jag inte minns fel så sparades den här bilden på datorn då emilia skulle förklara mjukglass..
"  något vitt, lösaktig konsistens och kommer i olika mängder "
HAHA!

jag utmanar den som orkar..


Annars så händer det inte så mycket. var på bilskolan imorse, komme tillbaka på skolan och nu har jag håltimme.. ganska tråkigt faktiskt..
Ikväll så blir det att ta det lugnt i soffan, har absolut ingen ork alls nu efter jag ha vare sjuk..  Men att bara ligga på soffan är ju inget jag klagar över heller! Nä, nu ska jag ta och skriva till Siri och höra om jag kan få ett tillfälligt busskort efter den 9/3 för då kommer jag inte kunna bo här i vilhelmina på ett tag...



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu