19 februari 2009

Idag är det torsdag och det fanns faktiskt rätt skönt att det är fredag imorrn! Vill ha helg idag, en låååååååååång helg! Känner mig skit trött så jag skulle verkligen behöva en sovar helg.. Men av någon konstig anledning så brukar det alltid sluta med att man är uppe sent och stiger upp alldeles för tidigt.. Önskar att jag kunde få ha kvar min sovmorgon som jag hade på tisdagar förut, då man började 12.40 och slutade 15. De va en frukansvärt bra dag vill jag lova! De va första gången någonsin jag älskade tisdagar ;p haha!

Var på körskolan igår på teori kväll, vi skulle räkna ut stoppsträckan osv.. va väl rätt okej ändå! Elin gjorde verkligen kvällen så nu mera äre Elin med bromsarna och  sina blinkers ;) haha
Imorrn så går jag ända till 16 så det blir en dryg dag med lektioner hela dan.. Sen när man kommer hem har ju hela fredan verkligen farit iväg eftersom ja inte är i Åsele förän 17.30.. Skit drygt vill jag lova, känns som man har världens kortaste helg.. men iaf så ska jag ut med skotern på lörda :) inte på crossbanan den här gången utan jag ska köra till Gafsele där skotermässan håller till.. Blir en liten kort utflykt :) ska bli riktigt kul!

Nä nu ska jag ta och sortera lite papper som jag har liggandes i skåpet, ser verkligen ut som ett bombnedslag just nu...!



Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu