2 februari 2009

idag är det måndag och det är ny månad! Åkte till vilhelmina imorse och får åka hem idag igen, för han som ska fixa mina dämpare ringde aldrig upp trots att jag lämnat meddelande att han skulle ringa mig. Så idag tog mitt tålamod slut och jag ringde! Så imorrn ska ja få lämna mina dämpare till honom så han kan fixa dem :) hoppas bara han hinner fixa dem innan torsda för annars kan det bli kämpigt!
Den här veckan kommer verkligen gå fort, hem idag, hem imorrn för att klippa mig, sedan är det bara onda och torsda på skolan och sedan åker jag hem torsda kväll igen :)
Perfekt! det är alldeles för få veckor som ser ut så! Annars så fyller kusin Daniel år idag, lyckades faktiskt vara först å gratta honom för en gångs skull, brukar annars vara sist då det gäller att gratta folk.. kanske började de bli en ändring på det? Fick även ett sms att jag har ett paket och hämta på ica.. har ingen aning om vad de kan vara för paket.. minnet är bra men kort?!

Nä nu ska jag ta och göra lite uppgifter om insulin pennor på sjukvården..


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu