20 februari 2009

Idag är det FREDAG!! Åh va jag har längtat efter denna dag! Nadja sa också att vi skulle få åka 2 bussen till Åsele idag! jag hoppas verkligen att hon har rätt för det vore skit härligt att få komma hem tidigt..! Då hinner man ju iaf göra lite saker innan fredan är slut..
Annars så har jag funderat på att säga upp min lägenhet i vilhelmina och flytta hem.. Inte för att jag inte trivs för jag älskar verkligen min lägenhet men nu när man kommer ta körkort ( förhoppningsvis ) iår så vill man ju lägga pengarna på bilen istället för en lägenhet.. Sedan så har man ju skotern också som man skulle kunna lägga lite mer pengar på! Sen så har jag kommit på att min lägenhet kommer att stå tom så länge nu eftersom när jag har operarat axeln så kommer jag inte kunna bo där på minst 6 veckor och sedan så blir det lov osv.. så det känns inte speciellt roligt att betala för en lägenhet som ska stå tom så mycket..
Men det är verkligen ett svårt val för jag tycker ju verkligen om lägenheten!
Så jag ska bestämma mig i helgen över hur jag ska göra med den..

Nä nu ska jag ha matte och sedan svenska innan jag ska få gå på lunch!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Säg upp den och kom hem så vi kan umgås mera!!

och såpbubblan den står bra där den står just nu bakom takstolar och brädor.

2009-02-20 @ 10:57:44
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu