23 februari 2009

idag är det måndag och jag har nästan nyss komme hem från bilskolan.. Tänk att det här är sista veckan innan sportlovet!? men de ska bli grymt skönt vill jag lova! Bara skoter hela dagarna! sånt gilla jag!
Var på skotervisningen i gafsele i lördas, ganska tråkigt att de bara va ett märke som kom men så kan de tydligen gå!
Sen på söndan vart det en kort skotertur för att inviga mina nya framdömpare som jag köpt och sedan vart det en lugn kväll framför en film..

Nu är det då bestämt, jag flyttar hem igen!
Inte för att jag inte trivs här men de känns ändå skönt att komma hem å va hemma 1 år.. ja ha ju trots allt bott själv nu i 2 år fast de känns inte riktigt som så vill jag lova..!
Men fatta va skönt att komma hem å få maten serverad å slippa laga själv?! DE längtar jag efter!
Så den första maj kommer jag hem igen  :)

Nä nu ska jag ta och äta lite mat och lägga mig framför soffan å bara må gött!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Marica

I'll miss you ;/

2009-02-24 @ 10:37:56
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu