25 februari 2009

Åh va skönt det var med sovmorgon imorse! Tror aldrig att jag har sovit så skönt någongång tror jag, synd bara att man alltid sover som skönast då man måste kliva upp..! Men aja, man får hoppas man får sova länge fler gånger!
Annars så ska jag ta och plocka bort lite saker i lägenheten ikväll hade jag tänkt, skulle vara bra om jag hinner packa ner lite saker innan jag far hem på lov eftersom nästa gång jag far till lägenheten är det för att packa ur alla sakerna...
Känns ganska konstigt ändå att flytta härifrån fast jag kände att det ska bli riktigt skönt när jag var hemma igår..
Så jag tror inte riktigt att jag kommer ångra mig så jätte mycket..

Ihelgen ska jag ta och försöka fara på banan och träna lite grann, vill ha hunne träna lite innan jag ska till övik och köra.
Sedan så blir det Umeå på måndag och operation av axeln på tisdag..
Åh kommer verkligen sakna att fara och tävla.. men jag får fara och kolla på när de andra brudarna kör istället, går nog det med! :)


Nä nu ska jag ha svenska och sedan slutar jag så då ska jag ner på bilskolan!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAA! Jag blir väldigt glad när du nu ska få tummen ur och flytta från tönt-villis. (Sen att du flyttar till ödehålan är en annan sak) För jag bor ju där!

2009-02-26 @ 00:49:44
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu