4 februari 2009

idag är det onsdag och det blir en halv kort dag idag.. tack och lov för det! Ikväll blir det middag med marica och film och sedan ska jag packa eftersom jag åker hem imorrn igen.. herre gud va ja tycker jag åker hem.. den här veckan har jag verkligen inte varit i lägenheten alls! inte bra..!
Imorrn får jag hämta dämparna också om allt går som det ska, vilket det måste eftersom annars har jag inga dämpare i helgen, å hur ska man kunna köra utan dämpare? de går nog lite väl dåligt skulle jag tro!


Nä nu ska jag ta på mig jackan och springa ner på körskolan! 


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu