5 februari 2009

Torsdag, det snöar som tusan här i vilhelmina :) riktigt bra! Hoppas det snöar lika mycket i Åsele så vi får lite mer snö vi också :)
Ska ha lindrande vård nu och sedan blir det sjukvård hela dan tills 16.00 känns inte direkt lockande vill jag lova..! Blir spännande och se när jag får ett samtal om mina dämpare, han sa att dem skulle vara klara idag så jag hoppas han håller det han lovar! Annars så blir jag inte glad!
Har med mig världens packning hem idag känns det som, handväskan är full av saker som ska med hem och sedan har jag en ryggsäck med datorn i så jag kan se på film eller nått medan vi åker imorrn..! haha man får inte vara dum!

Nä nu hör jag hur Emilia & Idah börjar prata smärta så nu är det bäst att jag hjälper till och pratar!



Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, gör nytta!

2009-02-05 @ 10:40:02
URL: http://emiliaag.blogg.se/
Postat av: Marica

Utmanad ! gå in på min blogg :)

2009-02-05 @ 10:51:14
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu