1 januari 2009

Gösses va konstigt de kändes att skriva 2009, men de är bara att vänja sig!
Har just packat klart min väska eftersom jag åker till stockholm ikväll, jo ni såg rätt, fjollträsk...! Med buss dessutom!!
har en liten aning om hur jävulskt ont i röven jag ska ha då jag är framme! Men det är ingenting att göra något åt, bara bita ihop.. 06,00 kommer vi vara framme i stockholm och då kommer jag och pappa hämtas av min kusin så vi ska få se hans hus och fika å såna saker innan vi åker ner till Norrköping, vi ska hämta en buss där nämligtvis.. Så sen ska vi åka hem igen! Men de går bra de med, har ju gjort liknande resor förut så :)

Annars så ha ja jobba idag, kändes inte roligt då väckarn ríngde 06,00 efter att man vare uppe å firat nyår med familjen, men ja tog mig upp iaf och var på jobbet exakt 7! brukar vara 5 min tidigare där men de gick inte idag kan ja lova! Så jag är lite mör i kroppen efter att ha börja kl 7 nu i 3 dagar i streck..
Helvete va ja vill köra skoter nu, men pärlan hänger ju i skoterlyften på garage utan dämpare så de få nog allt vänta! hoppas bara ja få iordning den snart, avlider väl annars!

Nä nu ska ja ta och fixa mig lite käk!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu