11 januari 2009

nu har jag kommit hem från östersund och min första skotercross tävling! De va verkligen lika roligt som jag föreställt mig fast än ja inte direkt var bland de som låg i toppen men vem är det som nybörjare?
Kände dock att det är mycket som behöver ställas in och tränas, tappade mycket på wooppischarna ( ja vet att jag är duktig på att stava xD men ha ingen aning om hur man stavar det ) men hur mycket det än kändes som att jag försökte så vart det inte riktigt som jag hade tänkt! Men det är bara att träna!
Slutade iaf på 9:e plats av 13 platser..  Va några som åkte omkull i starten på finalen å jag kan riktigt tänka mig hur arg dom var :/ ´vet ju bara hur arg jag skulle bli!
Annars så va ja faktiskt inte sist hela tiden utan vart faktiskt näst sist på mina heat! Begärde ju inte mer av mig själv än att jag skulle klara mig imål.. kan höras dumt kanske att man inte begär mer av sig själv men jag känner det att det här är mitt första år och jag har inte alls hunnit träna speciellt mycket så det är mest ett träningsår för mig.. sedan får man lägga all press nästa år då det blir mer på " riktigt " .
Det som var lite tråkigt var att vi inte hade med oss tejpen jag skulle ha för att tejpa axeln så det skulle vara på plats under körningen, bara det gjorde att jag fegade riktigt mycket.. Hade ingen större lust att få axeln ur led och förstöra hela helgen direkt! kände att det var påväg några gånger men som tur var ordnade de till sig själv under varven..
Så nu ska det bli hård träning framöver och sedan får jag se när nästa tävling blir av :)

Nä nu ska jag ta och sova så jag får se hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorrn!

Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hur kunde du glömma tejpen!?!? :P

2009-01-11 @ 22:10:14
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Emma

GRATTIS!

Vi måste träffas snart :)

2009-01-12 @ 14:11:03
URL: http://emmav.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu