15 januari 2009

Idag är det torsdag och jag har just överlevd min första körlektion..  Tro det eller ej! Gick ändå rätt bra så jag får väl inte vara annat än nöjd!
Annars så var det tänkt att jag skulle skriva sjukvårdsprovet nu på morgon men eftersom jag var på körskolan så får jag skriva det i eftermidda, perfekt för då hinner man plugga lite mer ;) haha!
Imorrn är det freda och det är HELG! Så jävla härligt, har väntat hur länge som hälst känns det som! Så i helgen ska jag verkligen bara ta det lugnt! Behöver sova ut ordentligt så jag orkar med skolan en hel vecka till sen..! Sen nästa vecka ¨så fyller lillsyrran år, gösses.. undra va man ska köpa till henne då..?
Alltid lika jobbigt att komma på något..


Nä nu ska jag ta och försöka plugga lite på provet..!



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu