20 januari 2009

idag är det tisda, helvete va den här veckan känns lång! Jag vill ha helg och det är nu på en gång!!
Sen vill jag ha nya kläder fast jag har inte pengar till att köpa nya kläder.. surt! Sedan måste jag betala in avgiften för att få köra i Lima, få göra det ikväll så jag har gjort det..
Jag som skulle tvätta imorrn kväll, fick en lapp i brevlådan att de ska börja måla om golven i tvättstugan ikväll!!! är det inte typiskt! Så nu måste jag dra med mig tvätten hem till Åsele på torsda! jätte kul!

Annars så ha ja vare på körskolan idag, gick riktigt bra faktiskt.. trodde inte direkt att det skulle gå så bra, det ända som var riktigt störande var att vindrutetorkarna inte riktigt var i de bästa skicket så det var inte alltid som man såg så bra.. :S
Men han lova att han skulle byta dom så ja hoppas han har gjort  de :P  haha!
Idag ska vi egentligen sluta tio i tre men vår snälla vikarie ska låta oss sluta klockan två istället ;p haha inte illa!


Nä nu tror jag att jag ska ta och hämta körkortsboken och göra lite nytta i den istället..


Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu