22 januari 2009

idag är det torsdag och min lill syrra fyller år..! Så det blir att åka hem ikväll och käka go matn å tårta till efterrätt! brukar aldrig sitta fel! Annars så hade vi världens chans att få ta 2 bussen hem idag men NATURLIGTVIS så går inte de.. så jävla typiskt! Men då vet man ju de att man själv behöver ju aldrig ställa upp på att börja tidigare för att sluta tidigare..
Men så äre!
Jag hoppas det ska bli bra väder i helgen, har sån himla lust att fara till stugan och bara ta det lugnt! Är så skönt då man bara kan finnas till.. Finns inge bättre!
Skönt att de nu bara är en dag kvar tills helg, fan så skönt! Har verkligen längtat efter att få slippa vara på den här skit skolan! Ångrar fan att jag inte bytte fast jag hade mycket att läsa in, tror faktiskt att det hade vare värt.. Skulle så gärna vilja backa tillbaka tills 9:an då man skulle välja till gymnaiset.. Känns som jag slängt bort de här åren, ångrar mig som satan! Men de är inte så mycket att göra åt nu.. Bara att räkna dagarna tills man får ta sina betyg och dra härifrån..!
Usch fy å blä..

Nä nu äre bäst att jag tar och gör lite nytta på sjukvården..!



Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fick faktiskt sluta tidigt i tisdags och vi går faktiskt till fyra på torsdagar. alla kan faktiskt inte jobba med detta hemma. vissa behöver hjälp med olika uppgifter och hur ska de gå hemma när man inte har någon lärare att fråga?

2009-01-22 @ 12:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu