27 januari 2009

Idag är det tisdag och vi hade förintelsens dag idag, men de som komme dit pratade bara om invandrarna i sverige å hur mycket pengar de får å vilka bidrag de kan söka osv.. HELT ointressant..
Så jag åkte med 12 bussen hem för att träna, tro ni de vart nån träning? Nej..
Ingen kunde följa mig trots att jag pratat med vissa kvällen före.. känner mig rätt så pist just nu.. Inte fick ja fara å träna själv för pappa heller! Så jag får tillbringa min tränigsdag hemma istället och träna ordentligt till helgen iställe..
Ringde även om mina dämpare så jag ska få den fixade nu så fort han blir frisk, känns bra med tanke på att de inte riktigt funkar som jag vill.. Men ja hoppas han hinner fixa dem innan jag ska iväg och köra på freda, annars kan de bli kämpigt? men han trodde att han skulle vara klar tills dess, håll tummarna!


Nä nu ska jag ta och lägga mig i soffan och fortsätta sura där...


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu